• Kontakt
  • Ring
  • Skriv
  • Forside
  • Blog forside
  • Webshop: SEO Bøger
  • Webshop: Keramik
  • SEO Rådgivning
  • Anbefalinger
  • Anmeldelser af SEO bøger
  • Kontakt mig

  • SEO Bøger
  • Anbefalinger
    • Anmeldelser af SEO bøger
  • Blog
    • Bedste blogindlæg om SEO
  • Info
    • SEO-rådgivning
    • SEO-foredrag
    • Nyhedsbrev
    • Demib’s gæstebog
    • Kontakt
  • 0
(+45) 22 27 07 10
Skriv
Forside / Blog / Internet Jura / Er Telefonbøgerne ApS annoncehajer?

12. september 2007

Er Telefonbøgerne ApS annoncehajer?

Skrevet af Mikkel deMib Svendsen 30 kommentarer
Ingen har stemt endnu, vær den første.

Ifølge Comon vælter klagerne ind over det nystartede selskab Telefonbøgerne ApS – kun en måned efter de er startet. Selskabet er stiftet af en række ledende medarbejdere fra den bedrageridømte Lasse Schou’s selskab Dansk Telesupport. Telefonbøgerne ApS har også samme adresse, som det nu lukkede Dansk Telesupport – Vesterbroggade 149 i København.

Christian Johansen fra Telefonbøgerne ApS udtaler i Comon, at han ikke mener at deres firma er annoncehajer. Han indrømmer ganske vist at deres koncept er det samme, og han kan ikke komme med nogen dokumentation for hans påstand om at de skulle have 70.000 unikke brugere (uden iøvrigt at angive om det er pr. uge, måned, år eller …). Tror du på ham? … Nej, det gør jeg heller ikke!

Christian Johansen og stifter af selskabet Telefonbøgerne ApS Niki Winther Fribæk ønsker ikke overfor Comon at kommentere deres tidligere bestyrelsesposter i Dansk Telesupport. De havde possitioner som bestyrrelsesmedlem og formand i Dansk Telesupport.

Kategori(er): Internet Jura, Scams

Ingen har stemt endnu, vær den første.
Grundbog-i-SEO-Forside-V3

Min bedste bog om SEO

Grundbog i SEO er en bog for dig, der har brug for en no bullshit beskrivelse af, hvad du skal gøre for at optimere din hjemmeside effektivt i Google.

I bogen vil du lære alt om SEO – fra de første og vigtige strategiske overvejelser, over keyword- og markedsanalyser, til teknisk optimering, optimering af indhold, alt om linkbuilding og optimering af user engagement.’

Kort sagt – alt det du skal bruge for at komme til tops i Google (og de andre store søgemaskiner)

Bogen er udkommet i både trykt version og som e-bog. Lige nu har jeg et rigtig godt tilbud – du kan købe begge versioner med 60% rabat!

Klik her og køb Grundbog i SEO.

Se de nyeste blogindlæg

  • Mister du dit kreative job til OpenAI, ChatGPT og andre AI-tjenester?
  • Når jeg ikke oplever mit website som langsomt – er det så et problem?
  • Vil AI overtage alt tekstskrivning og indholdsudvikling?
  • Det tager Google 9 gange længere tid, at crawle JavaScript sider!
  • Advarsel: Simply.com blokerer Google!

Kommentarer

  1. Brian Brandt skriver

    12. september 2007 kl. 11:26

    70.000 unikke brugere.. ja, det er jo en slat.. og jeg har heller ikke meget tiltro til den slags firmaer. Utroligt at der overhovedet er en forretning for sådanne firmaer. Hopper folk virkelig stadigvæk på den slags ?

    Svar
  2. Mikkel deMib Svendsen skriver

    12. september 2007 kl. 11:33

    > Hopper folk virkelig stadigvæk på den slags ?

    Ja, det er derfor det er et problem

    Svar
  3. Nicolai Lønne skriver

    12. september 2007 kl. 16:59

    Helt ærligt, kære deMib.
    Jeg synes ikke det er pænt af hverken dig eller Comon at hænge Telefonbøgerne ApS ud til offentlig skue på den måde.
    Ja okay, firmaets bagmænd er måske venner med den bedrageridømte Lasse Schou.
    Fint nok, bagmændene er så også (tidligere) kollegaer og indehavere af betroede poster i den bedrageridømte Lasse Schou’s firma.
    Og det kan da godt være at deres hjemmeside ligner lort og bestemt ikke er værd at annoncere på, samt at deres telemarketingsmetoder til forveksling ligner dem den bedrageridømte Lasse Schou og sælgerne i bedragerivirksomheden Dansk Telesupport brugte, men helt ærligt…

    Når nu den endnu ikke bedrageridømte Christian Johansen siger at firmaerne ikke har noget med hinanden at gøre, at det er et tilfælde at de deler adresse, at selv om der ikke umiddelbart er nogen forskel på markedsføringsmetoder så er det ikke det sammen, så kan det da være at han taler sandt.
    Og måske grunden til at han ikke kunne komme med nogle fornuftige saglige argumenter for sin sag, så er det da ikke ensbetydende med at han er en forpulet løgner. Det kan jo bare være at han ikke var forberedt på at journalisterne begyndte at ringe så tidligt.

    Kan det virkeligt passe, at sådanne virksomheder skal hænges ud på nettet og i landets aviser? Tænk på hvor vanskeligt det bliver for dem at sælge noget nu…

    😀

    Svar
  4. Mikkel deMib Svendsen skriver

    12. september 2007 kl. 17:05

    Ja, det er vel nok syndt for dem 🙂

    Svar
  5. Michael skriver

    12. september 2007 kl. 17:29

    Jep, vældig synd… NOT!

    😉

    Svar
  6. Mattias Skovhøj skriver

    12. september 2007 kl. 20:10

    Jeg må nu nok indrømme, at når han selv siger, at der er tale om nøjagtig samme koncept, så har jeg sgu egentlig ikke ondt af ham?

    Svar
  7. Tommy skriver

    12. september 2007 kl. 21:38

    Nicolai….Det er da en anelse naivt at tro, at to personer fra det tidligere firma med poster som henholdsvis bestyrelsesmedlem og formand for bestyrelsen, først er blevet fyret på grund af nedskæringer, (af deres gode ven/kolega, som de jo ikke anede var en annoncehaj) for derefter at etablerer et firma med eksakt samme koncept, selv om deres tidligere kolega lige er blevet dømt i en sag, netop for at drive virksomhed på den måde.

    Svar
  8. Bo Tranberg skriver

    14. september 2007 kl. 23:56

    Fedt at sige man har samme koncept som en der lige er blevet dømt for det. Så mangler de bare at sige det når de ringer ud, så har de skudt sig selv i begge fødder 🙂

    Ps. husk lige at læg mærke til ” 😀 ” i Nicolai’s kommentar 🙂

    Svar
  9. Jørgen juul skriver

    15. september 2007 kl. 17:26

    Tro mig. De er nogle totale fuskere. Vi har selv haft dem i røret, hvor min partner Anders ihærdigt forsøgte at overbevise dem om at vi ikke vil købe noget. Sælgeren forsøgte at overbevise ham om at det bare handlede om evaluering af indholdet i en fast indrykning vi har i forvejen. Annoncesælgeren modsagde Anders benægtelse af at dette skulle være tilfældet, og påstod nu at vi allerede havde betalt for næste periode og ikke kunne komme uden om den pågældende indrykning. Vi dobbeltcheckede med bogholderiet og kunne se at dette ikke var rigtigt, og at vi ingen aftaler havde med telefonbøgerne. Anders sendte ham derefter meget udtrykkelig mail hvor han meget klart frabad sig enhver form for deltagelse i betalt annoncering i telefonbøgerne. Få dage efter modtog vi en ordrebekræftelse på den pågældende indrykning. Hvis ikke vi havde reageret på denne og for 4. Gang frabedt os annoncering, så havde vi så hængt på den ved såkaldt negativ aftalebinding.

    Denne ”gode gamle metode” virker desværre alt for godt. Og folk behøver såmænd ikke være så dumme for at hoppe på den. Hvis Anders nu f.eks. havde været så ”dum” at rejse til Californien inden ordrebekræftelsen ankom, og bogholderiet gik ud fra at det nok var noget han havde bestilt, så kunne den godt ha’ været gået igennem …well ikke hos os, men det er da bare fordi vi er totalt vagthundsalarmagtige hvad telefonbogsannoncesælgere angår. Vi er engang for adskillige år siden blevet narret af så agtværdigt et firma som Kraks Forlag. Vi tabte en retssag til dem selvom de havde solgt os noget vi direkte havde frabedt os – netop fordi vi ikke havde reageret på at de havde sendt os en ordrebekræftelse (som vi ellers hævder aldrig at have modtaget) Langt ude urimeligt.

    Lad den endelig den slags metoder få noget dårlig omtale 😉 Puds dem !!!

    Svar
  10. Jørgen juul skriver

    15. september 2007 kl. 17:41

    UPS, der kom jeg vist i min ophidselse til at slå på de forkerte. Selv annoncehajer fortjener ikke at blive hængt ud for andres forbrydelser. Ovennævnte salgsmetoder var faktisk de DeGuleSider A/S – (som nu er ejet af European Directories ..og altså ikke TDC) Undskyld

    Svar
  11. Nicolai Lønne skriver

    17. september 2007 kl. 15:57

    > Nicolai….Det er da en anelse naivt at tro, at to personer…

    Naivt? Nooo way… vil det sige, at jeg ikke skulle have købt annoncer fra dem for 200.000 pr. halvår og med automatisk gentegning?

    Øv altså. Hvis jeg havde været en person med humor, ville jeg måske kunne grine af det, men som værende en kedeligt, anti-humoristisk og top-seriøs person, benytter jeg mig så sandelig aldrig af sådanne tidsspilde.

    😉
    (please note the smiley face indicating yet another ironic comment)

    Svar
  12. Michael Vilnov skriver

    23. oktober 2007 kl. 22:19

    Jeg har så sent som idag takket nej til at levere min service ydelse til dem, alene pga. deres dårlige omtale. Ønsker ikke at handle med folk der tjener deres penge på uærlig vis ELLER som i denne grad bliver mistænkeligjort.

    Jeg takker for info, som jeg iøvrigt i første omgang så på amino.

    Michael V

    Svar
  13. Jens Aage Jensen skriver

    8. februar 2008 kl. 18:49

    Blev også i dag kontaktet af Telefonbøgerne.dk og frabad os at have noget som helst med dem at gøre. Ville så sende en mail via deres hjemmeside. Hvis andre vil det, så husk at rette Ø til oe.

    Svar
  14. pia skriver

    11. februar 2008 kl. 13:18

    Kære alle utilfredse, I kan ganske gratis få reklamebeskyttelse via CVR. Får I det, kan I melde Telefonbøgerne og lignende til politiet, hvis de alligevel henvender sig til Jer. Dette har jeg nu gjort efter at være blevet kontaktet af Telefonbøgerne, selv efter min reklamebeskyttelse.

    Svar
  15. Mikkel deMib Svendsen skriver

    11. februar 2008 kl. 14:01

    Ligeså lidt jeg gider at gå med styrthjælm på strøget for at undgå at blive slået ned, ligeså lidt gider jeg at skulle spærre min telefon for at bedrageriske telefonsælgere kan ringe og genere mig. Og som du jo selv har bemærket gør de det jo alligevel. Så den beskyttelse giver jeg ikke meget for.

    Svar
  16. pia skriver

    12. februar 2008 kl. 9:41

    Mikkel, for det første spærrer du ikke din telefon, for det andet er det en holdning som din der giver annoncehajer så glimrende vilkår. Og jo – reklamebeskyttelsen virker, det er første gang i 1 år jeg er blevet kontaktet, hvor det før var ca. 1 gang om måneden.

    Svar
  17. Rie skriver

    12. februar 2008 kl. 10:06

    Har lige haft en herlig oplevelse med Telefonbøgerne ApS. Min kæreste har en firma og her i weekenden var vi tilfældigvis inde på deres hjemmeside og så at hans firma var registreret under “gratisoplysninger” som de kalder det. Vi har gentagende gange bedt om ikke at være på hjemmesiden, men det underlige var at under hans firmaoplysninger stod vores privatnr. og ikke hans firmanr. Vores privatnr. er hemligt og vi er reklamebeskyttet så kan simpelthen ikke se hvor de har fået nr. fra. Jeg har ringet til dem og de kan ikke svare på det og det vil tage dem en uge at fjerne det… Bare ikke iorden…!
    De mente jo først også at de skulle koste penge at ændre oplysninger, så er spændt på om vi får en regning. Det er fusk!

    Svar
  18. Insider skriver

    27. februar 2008 kl. 16:59

    Jamen det er dejligt at se så mange mennesker diskutere dette emne.
    Men det undre mig at ingen af jer melder det til politiet..
    Nu gik der jo over 12 mdr. Før der skete noget med den tidligere direktør for Dansk Tele Tjeneste…
    Så i skulle i stedet for at klage her inde. Gå sammen om en politisag. Så skulle der ikke gå så lang tid.. Så er de gamle drenge nok nød til at finde sig et nyt firma navn..
    Men det kunne være sjovt at se noget mere fokus på dem POLITI mæssigt.

    Svar
  19. Pernille skriver

    16. maj 2008 kl. 9:03

    Jeg er lige startet op som selvstændig og har nu store problemer med Telefonbøgerne Aps. De ringede og tilbød mig at komme i telefonbøgerne og på nettet for ca.2200kr for 2 år og det takkede jeg desværre ja til. Senere ringede en meget snedig lort til sælger derfra og sagde nu ville der komme en regning til mig på17.ooo kr og det har jeg nu fået. Dette nævnte han ikke noget om i første omgang, men sagde kun at det kostede de der ca. 2200kr. Han sagde det var meget billigt osv med kæmpe rabatter osv. Han snakkede og snakkede og så sendte han mails på ordrebekræftigelser osv som jeg bare skulle underskrive. Jeg forstod intet før det var for sent. Var totalt forvirret og træt af han ringede hele tiden. Det endte med jeg var dum og naiv og skrev under og mailede det til ham og han ringede 10min efter og takkede. Inden jeg så mig om hænger jeg altså nu på en kæmpe regning jeg skal betale fordi jeg har skrevet under.
    Nu ringer de hele tiden og siger jeg skal betale de ca. 17.000 kr og det kan og vil jeg ikke da det hele er en stor misforståelse. Jeg føler det hele blev trukket ned over hovedet på mig og sælgeren var altså meget snedig, ja man er vel næsten nød til at sige han var dygtig for det lykkedes da at narre mig.
    HJÆLP hvad gør jeg???

    Svar
  20. Mikkel deMib Svendsen skriver

    16. maj 2008 kl. 13:40

    Det er surt at ryge i klørene på annoncehajer, men en ting der måske kan trøste er, at der meget ofte ikke er hold i deres krav. Flere og flere sager bliver vundet af forbrugerne i denne tid. Domstolene har øjensynligt fået nok af det her bondefangeri.

    Personligt ville jeg skrive til dem, og sige at jeg ike har tænkt mig at betale for en vare jeg ikke mener jeg har bestilt. Lad være med at hidse dig op – bare sig det koldt og kontant. Det er meget lidt sandsynligt at de vil forfølge en sådan sag retsligt, hvis deres grundlag er så tyndt som du beskriver.

    I sidste ende kan det dog være nødvendigt for dig at få fat i en advokat. Men jeg ville ikke være så nervøs for at komme til at betale mere end det du allerede har gjort.

    Svar
  21. BLKP skriver

    10. juli 2008 kl. 10:34

    Hej Pernille.

    Du skal rette henv. til en advokat – som jeg feks. – http://www.fryd-nielsen.dk – og du kan tjekke http://www.hajnettet.dk hvor der står lidt om Lasse Schou. Den sag har vi ført her fra kontoret.

    Svar
  22. JFS skriver

    30. oktober 2008 kl. 8:48

    jeg har også haft telefonbøgerne aps i røret.Fub og bedrag er det ,har koste mig ca 4500 kr ialt .Jeg kunne ikke finde ders website nogen steder de har ingen mail adr det fremgår ikke på ders faktura at de har website eller mail adr. De har sendt mig en faktura på ca 4500 kr men jeg lukket mit firma betalet jeg ikke så ringede de til mig jeg forklare at mit firma var lukket men jeg skulle betale jeg sagde de kunne rende mig i et hvis sted De sendte mig rykker men jeg betalte ikke ,en dag ringede de nok 8 gangen på en dag men jeg svare dem ikke de ringede fra hemmlige nr så tag jeg tog jeg den ikke,har ikke hørt fra dem i en mdr de er en belastning.Har i op startede et firma og har fået et cvr nr og tlf ringer med hemmlig nr er næsten sikker en annoncehaj

    Svar
  23. Idiot skriver

    14. november 2008 kl. 10:49

    Ja det må være mig, altså idioten. Er også lige startet selvstændig, det går godt, har mega travlt. 50-60timers arbejds uge, men man skal jo også tænke på fremtiden…..så hvorfor ikke annoncering, det lød sku biligt til at starte med. Nu har det så kostet mig 6-7000kr. Fuck jeg føgler mig dum, naiv osv. m.m….;-) Heldigvis har man sku da nogle navne har kan gå efter……utrolig så primitiv man kan begynde at tænke.

    Er sku ked af at jeg ikke tjekkede nettet, før jeg betaltet. Men jer er da tros alt blevet klogere….tis

    Svar
  24. Søren LH skriver

    8. januar 2009 kl. 10:33

    Jeg blev lige ringet op af dem, jeg sagde at han skulle ringe videre til 3314 8888, det er dem der tager sig af henvendelser fra telefonbøgerne for os…

    33148888 = rigspolitiet

    😀

    Søren

    Svar
  25. Thomas Petersen skriver

    12. februar 2009 kl. 22:00

    Det er meget simpelt.

    Lad være med at betale. De gør intet og sender dig heller ikke til Inkasso.

    Men der er megen misforståelse om dette område og jeg kan ikke lade være med at tænke på at

    1. Kundernes fremstilling ikke er helt korrekt, de siger ofte bare ja
    2. Mange of produkterne udkommer faktisk men bare i små oplag (eks. 5-20.000)
    3. Folk ikke bruger hverken de gule sider eller nogen anden bog (men folk siger ikke det er fusk når det er TDC der ringede før i tiden)

    Faktum er naturligvis som alt andet.

    Det er i orden at være agressiv, men at lyve for at sælge er forkert.

    Svar
  26. Timo skriver

    12. februar 2009 kl. 22:17

    Rigspolitiet LOL, det er god værkstedshumor…
    Den vil jeg huske næste gang en telefonsælger ringer, hvad enten det er Telia, Viasat, JP, Berlingske, Gør Det Selv, Illustreret Videnskab, Motion og form… Eller en af de mange andre der ringer mellem kl. 1800 og 2100. Specielt Viasat og Telia ringer ofte. Somme tider 5-6 gange på en uge, på trods af gentagne løfter om at indsætte en note i deres telefonbog, om at jeg ikke køber deres produkter.

    Svar
  27. Sanne skriver

    18. september 2009 kl. 13:25

    Hvorfor siger man ja, hvis man ikke ønsker noget?

    Forstår det simpelthen ikke..
    Jeg er selv erhvervsdrivende og bliver kimet ned hver dag af diverse opslagsværker. Ligegyldig hvad, siger jeg ikke ja.

    For hvis man siger ja, fanger bordet jo og hvis man så efterfølgende ikke vil betale, er det jo en selv der er en fusker, som prøver at snylte betaling.
    At melde til Politiet at man har en faktura, som man selv har sagt ja til er jo fuldstændig langt ude. Man er jo for fanden selv skyld i at den er kommet.

    Jeg ved at hvis man ikek skal skrive under på noget, skal man bekræfte det i en anden afdeling, hos ddet firma jeg står i hededr det en kontrolafdeling og de ringer jo for kundens skyld, netop fordi at sælgerne måske kan tale lidt hurtigt. De går alt i gennem med kunden, dvs. prisen, perioden og salgs og leveringsbetingelserne, ja hvis man bekræfter dette endnu en gang må de vel gå udfra at man ønsker det…De kan da ikek regne med at flere gange ja, betyder et nej?? Helt ærlig, mener folk er dumme, når de skriver sådan om de firmaer, for det er sgu deres egen dumhed!!

    Svar
  28. Mikkel deMib Svendsen skriver

    18. september 2009 kl. 14:10

    Sanne – den meget hårde dom mod bl.a. Lasse Schou viser med al tydelighed, at retssystemet fordømmer de fremgangsmåder, som annoncehajer anvender. Jeg tror normalt, i folkemunde, man kalder den slags for “bondefangeri”.

    Bondefangeri er netop evnen til at få folk til at sige ja til noget, som de tror er noget andet end det de får. Og nogle er rigtig dygtige til det. SÅ dygtige at de “belønnes” med hårde straffe af retssystemet. Det er nemlig ikke lovligt.

    Naturligvis er det langt fra alle som en bondefanger kan snyde. Du lyder somom du er en af dem. Jeg er også en af dem – jeg ville aldrig sige ja til noget som helst fra et uopfordret telefonopkald.

    Men det betyder ikke at det er hverken i orden eller lovligt at snyde dem man som man faktisk kan snyde – på samme måde, som det heller ikke er lovligt at bryde ind i folks private hjem, bare fordi deres låsesystem er lidt forældet og let at bryde.

    Svar
  29. Sanne skriver

    19. september 2009 kl. 14:16

    Nu er jeg selv blevet ringet en del op og har tjekket diverse sider op. Jeg er ikek blevet lovet noget som helst udover det, som de har ringet vedrørende. Nu er jeg faktisk selv blevet ringet op af Telefonbøgerne et par gange og jeg må indrømme at der har ikke været noget som helst løgn i det der er blevet sagt.

    Jeg har lidt på fornemmelsen at mange prøver at slippe lidt væk fra det de har sagt ja til, fordi de måske har haft travlt når der er blevet ringet og derfor har hørt med et “halvt øre”. Det kender jeg da også fra mig selv, kan da godt købe noget som jeg efterfølgende fortryder at jeg har købt…Det er en ærlig sag!
    Men at gå fra at have fortrudt noget og dermed lyve og sige at man er blevet snyd, der er stor forskel efter min mening.

    Kunne egentlig godt tænke mig at vide hvorfor folk mener at de er blivet snydt? For jeg har som sagt ikke selv siddet i en lignende situation, da jeg har sagt nej pånær et sted hvor jeg står repræsenteret med mit firma.

    Nu er jeg selv lidt inde i den sag med Lasse Schou sagen…Da man jo følger lidt med på sidelinjen. Og jeg tror at der det er gået galt for dem, hvor de ikke har kunne bevise noget, det er at de ikke har optaget kontrolopkaldende, fordi jeg ved at de også havde en kontrolafdeling. Kontrolopkaldene er jo til for at sikre sig at det er det kunden vil have og ikek har kommet til at sige ja, til en for hurtigttalende sælger, for dem er der jo rigtig mange af..

    Svar
  30. Mikkel deMib Svendsen skriver

    20. september 2009 kl. 14:12

    Bondefangeri er ulovligt. Og det er lige præcis det der foregår med annoncehajerne og derfor de i dag dømmes på stribe. At du ikke kan forstå problemet med bondefangeri kan jeg nok ike gøre så meget ved. Men jeg tror de fleste er glade for, at den slags er ulovligt og at dem der driver deres virksomheder sådan nakkes.

    Svar

Skriv kommentar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Køb den nye SEO-bog

Grundbog-i-SEO-Forside-V3

Kontakt os her

- få et uforpligtende tilbud på SEO
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Nyeste blogindlæg

  • Mister du dit kreative job til OpenAI, ChatGPT og andre AI-tjenester?
  • Når jeg ikke oplever mit website som langsomt – er det så et problem?
  • Vil AI overtage alt tekstskrivning og indholdsudvikling?
  • Det tager Google 9 gange længere tid, at crawle JavaScript sider!
  • Advarsel: Simply.com blokerer Google!

Blog kategorier

  • Affiliate marketing
  • Bing
  • Blogging
  • Bøger
  • eHandel
  • Facebook
  • Foredrag & Konferencer
  • Google
  • Humor
  • Ikke kategoriseret
  • Internet Jura
  • Iværksætter
  • Jobs
  • Konverteringsoptimering
  • Kunst
  • Linkbuilding
  • Markedsføring
  • Medier
  • Mobil
  • MSN
  • Musik
  • Nyhedsbrev
  • Personligt
  • Podcast
  • Politik
  • PR
  • Reputation Management
  • Scams
  • SEA
  • SEO
  • SEO 2.0
  • SEO Uddannelse
  • Siteinfo
  • Social Media Marketing
  • Social Networking
  • Teknologi
  • Tjen penge
  • Uncategorized
  • Viral markedsføring
  • Web Analytics
  • WebmasterRadio
  • Webshop
  • Yahoo

Nyeste blog kommentarer

  • Mikkel deMib Svendsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Erik Poulsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Mikkel deMib Svendsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Mikkel deMib Svendsen til Flytning (Migrering) af webshop – fra DanDomain til Shopify
  • Anders Eiler (DanDomain) til Flytning (Migrering) af webshop – fra DanDomain til Shopify
  • Tom Sommer (Simply.com) til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Tom Sommer (Simply.com) til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Tom Sommer (Simply.com) til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Mikkel deMib Svendsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Mikkel deMib Svendsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!

Kontaktinfo

deMib Holdings ApS

Buddingevej 89

2800 Lyngby
CVR nr. 28991630
(+45) 22 27 07 10
mikkel@demib.com

Seneste indlæg

  • Mister du dit kreative job til OpenAI, ChatGPT og andre AI-tjenester?
  • Når jeg ikke oplever mit website som langsomt – er det så et problem?
  • Vil AI overtage alt tekstskrivning og indholdsudvikling?
  • Det tager Google 9 gange længere tid, at crawle JavaScript sider!
  • Advarsel: Simply.com blokerer Google!

Genveje

  • Alle mine SEO Bøger
  • Keramik fra deMib
  • Handelsbetingelser
  • Cookie- og privatlivspolitik
  • Flyhjælp
  • Inkasso partner
  • Shopify XML Product Feed App
  • Joel Hyrland (partner)
  • AdArchist
  • Log ind

Følg mig her

© deMib Holdings ApS

MasterVisa
X Luk