70% prisnedsættelse på SEO Supporten!
Ja, du hørte rigtigt. Vi har valgt at sætte prisen ned på SEO Supporten PRO med over 70%. Og det er ikke midlertidigt – det er en permanent prisnedsættelse.
Fremover kommer SEO Supporten PRO til at koste kun 99,- kr. pr. måned!
– og du får oven i købet første måned som en gratis prøve. Hvis du afmelder indenfor de første 30 dage koster det dig ikke en krone.
Hvis du føler dig fristet af den nye gode pris kan du tilmelde dig her.
Samtidig med nedsættelsen af prisen har vi valgt at sige farvel til den tidligere ELITE model og de features der fulgte med der. Der har ganske enkelt ikke været et tilstrækkeligt ønske, eller behov, hos SEO Supportens brugere for den ekstra service man fik med ELITE programmet.
Så fremover bliver SEO Supporten mere fokuseret på synligheds-rapporteringen. Det er den del, som langt de fleste brugere er glade for.
Brevkassen og det tilhørende arkiv vil udgå. Nyheder, tools og resurse links vil foreløbigt blive der lidt endnu, men i en lidt mere tilbagetrukket rolle. Så må vi se om der overhovedet er nogle der ender med at bruge det.
De mange gode guides, som betalende abonnenter på SEO Supporten får adgang til vil fremover blive lagt ud på vores nye blog, som du finder på http://blog.seosupport.dk – så dem vil du stadig have adgang til, nu er det bare endnu flere der kan læse med.
Søgemaskine-ordbogen vil fremover få sin faste plads på www.demib.com/ordbog/ hvor alle frit kan læse i den. Brug den som reference og henvis gerne til den, hvis du har brug for at forklare samarbejdspartnere eller ansatte, hvad bestemt ord betyder.
Torben penge glad skriver
Optur!
Der er da vist nogen som er kommet i rigtig julegavehumør.
Mikkel deMib Svendsen skriver
Det er nu ikke bare i julken prisnedsættelsen gælder. Den er permanent 🙂
Jesper skriver
Må hellere få det prøvet så, men nok mest for bloggens skyld 🙂
Niels skriver
70% i prisnedsættelse på en gang? Føler de tidligere kunder sig ikke lidt dumme når de har betalt sådan en overpris?
Mikkel deMib Svendsen skriver
Næhh, hvorfor skulle de det? Priser ændrer sig jo hele tiden og de gamle kunder får jo ligeså meget glæde af de nye lavere priser som alle andre.
Havde du forestillet dig at ingen priser nogensinde skulle ændre sig på noget som helst? Det er i hvert fald nok en anelse naivt 🙂
Brian Reinhold Jensen skriver
Hej Mikkel,.
Tak for det, det glæder jeg mig til når abonnementet skal fornyes 🙂
Stor hilsen
/Brian – der ikke føler sig snydt
Thomas Nielsen skriver
Whau.. 70%
Det var ikke så lidt, men hvem kan ikke lide prisfald 😉
Niels skriver
Hmm er man naiv når man undrer sig over jeres prissætning? Som virksomhed burde i og dig kunne tåle at man spørger en smule kritisk. Det er vel mere dig der er naiv hvis du tror at folk ikke kan gennemskue hvordan i laver tingene 🙂
Jeg går ud fra at jeres største udgift til denne service er til arbejdstimer, så hvis det er de samme der sidder og laver det som tidligere, er der da tale om at kunderne har betalt en gedigen overpris tidligere. Men jeg ved selvfølgelig ikke hvem i har til at lave det nu, i har måske outsourcet det til Indien eller Thailand?
Mikkel deMib Svendsen skriver
Niels, du er den eneste jeg nogensinde har hørt brokke sig over en prisnedsættelse. Alle andre er bare glade for det 🙂
Kenneth Bach skriver
Nogen speciel årsag til prisnedsættelsen? Hvor mange er egentlig kunder p.t.? Kunne være sjovt at høre, mens jeg overvejer en tilmelding. :o)
Mikkel deMib Svendsen skriver
Prisnædsættelsen er kommet i forlængelse af en del andre ændringer på SEO-supporten – herunder en mere ensidig fokus på rapporteringen alene. Vi har ønsket at endnu flere skulle have mulighed for at få denne rapportering og deraf prisnedsættelsen.
Vi oplyser ikke hvor mange kunder vi har. Den information ønsker vi ikke at give andre spillere i markedet 🙂