• Kontakt
  • Ring
  • Skriv
  • Forside
  • Blog forside
  • Webshop: SEO Bøger
  • Webshop: Keramik
  • SEO Rådgivning
  • Anbefalinger
  • Anmeldelser af SEO bøger
  • Kontakt mig

  • SEO Bøger
  • Anbefalinger
    • Anmeldelser af SEO bøger
  • Blog
    • Bedste blogindlæg om SEO
  • Info
    • SEO-rådgivning
    • SEO-foredrag
    • Nyhedsbrev
    • Demib’s gæstebog
    • Kontakt
  • 0
(+45) 22 27 07 10
Skriv
Forside / Blog / Blogging / SEO-bog – hvad savner du mest?

27. september 2019

SEO-bog – hvad savner du mest?

Skrevet af Mikkel deMib Svendsen 2 kommentarer
Ingen har stemt endnu, vær den første.

Jeg er som nævn i mit sidste indlæg ved at skrive min nye SEO-bog færdig. Faktisk har ret tæt på at være færdig med den første gennemskrivning . Der mangler kun et par enkelte kapitler og rammerne for dem er på plads.

Men inden jeg helt afslutter skrivning af bogen vil jeg lige spørge dig – hvad savner du mest i en god SEO-bog?

Det er jo dig dig skal læse den, og have glæde af den og selvom jeg naturligvis godt ved – rent fagligt hvad der er vigtigt at have med, så kan der være detaljer, som du gerne vil have særlig fokus på – og som jeg så måske kan nå at tilføje (hvis det mangler).

Læs mere om indholdet nedenfor …

SEO fra A til Å

Min nye SEO-bog er en SEO-håndbog, der tager dig hele vejen igennem de mange forskellige aspekter af SEO – fra de indledende strategiske overvejelser, over keyword-, markeds- og konkurrentanalyser, teknisk SEO, indholdsoptimering, Linkbuilding, user engagement optimering og effektanalyser. 

Undervejs krydres indholdet med relevante referencer tips til de værktøjer som jeg selv bruger, og som du kan have glæde af i dit SEO-arbejde. 

Jeg vil naturligvis også beskrive hvordan Googles Webmaster Guidelines og løbende opdateringer påvirker dit optimeringsarbejde, Hummingbird, RankBrain, Panda og Penguin – og ikke mindst E-A-T scores, Voice Search, Local Search og digitale assistenter. 

Du får også gode tips til valg af CMS og generelt webdesign – hvad du skal huske og hvad du skal passe på, så du undgår at lave de samme fejl, som mange af dine konkurrenter sikkert laver.

Til sidst i bogen har jeg samlet alle links til artikler, referencer, dokumentation og værktøjer som nævnes i bogen. Så er det let at finde dem igen. 

Mangler der noget?

Jeg vil som sagt mene, at det meste er med – uden dog at gå helt ud i obskure hjørner som kun ekstremt få har glæde af. 

Det var som tidligere nævnt min hensigt, at lave en SEO-bog som er mere operationel – mere direkte og konkret, lige til at bruge i dit arbejde med optimering af dit site. 

Følger du mine anvisninger i bogen vil jeg garantere dig, at dit website ender med at blive bedre optimeret end 99% af alle andre websites – sikkert også de fleste af dine konkurrenter. 

Men som sagt – det kan være du sidder og brænder inde med noget som du mistænker jeg ikke har fået med. Hvad er det?

Smid en kommentar nedenfor og lad os snakke om det. Som sagt – jeg skriver jo bogen til dig, så den skal jo gerne have alt det med du drømmer om.

På forhånd tak for hjælpen 🙂 

Kategori(er): Blogging

Ingen har stemt endnu, vær den første.
Grundbog-i-SEO-Forside-V3

Min bedste bog om SEO

Grundbog i SEO er en bog for dig, der har brug for en no bullshit beskrivelse af, hvad du skal gøre for at optimere din hjemmeside effektivt i Google.

I bogen vil du lære alt om SEO – fra de første og vigtige strategiske overvejelser, over keyword- og markedsanalyser, til teknisk optimering, optimering af indhold, alt om linkbuilding og optimering af user engagement.’

Kort sagt – alt det du skal bruge for at komme til tops i Google (og de andre store søgemaskiner)

Bogen er udkommet i både trykt version og som e-bog. Lige nu har jeg et rigtig godt tilbud – du kan købe begge versioner med 60% rabat!

Klik her og køb Grundbog i SEO.

Se de nyeste blogindlæg

  • Er det SEO-branchens skyld at Internettet er ødelagt?
  • Er links og linkbuilding ikke længere en vigtig SEO-faktor
  • Mister du dit kreative job til OpenAI, ChatGPT og andre AI-tjenester?
  • Når jeg ikke oplever mit website som langsomt – er det så et problem?
  • Vil AI overtage alt tekstskrivning og indholdsudvikling?

Kommentarer

  1. Simon Nygård skriver

    1. oktober 2019 kl. 10:03

    Jeg savner ofte en tydelig fremhævelse af, hvad forfatteren mener er mest vigtigt.

    Selvfølgelig er SEO en 360 grader indsats, men det er sjældent at man løser det hele over et par uger.

    Derfor kunne det være fedt med en prioriteringsliste i slutningen af bogen, hvad man burde ordne først og hvad er alfa omega.

    Så kan man også få en fornemmelse af, hvad du mener er det vigtigste i 2020.

    Svar
    • Mikkel Svendsen skriver

      3. oktober 2019 kl. 7:56

      Tak. Meget enig!

      For ja, for at opnå de bedste resultater skal man naturligvis hele vejen omkring alle aspekter af SEO, men dels er der noget man bør ordne før andet, og dels er alle detaljer naturligvis ikke lige vigtige.

      Jeg har en del af det med undervejs i kapitlerne, men måske, som du foreslår, kunne det være godt at afslutte med en samlet prioriteringsliste 🙂

      Svar

Skriv kommentar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Køb den nye SEO-bog

Grundbog-i-SEO-Forside-V3

Kontakt os her

- få et uforpligtende tilbud på SEO
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Nyeste blogindlæg

  • Er det SEO-branchens skyld at Internettet er ødelagt?
  • Er links og linkbuilding ikke længere en vigtig SEO-faktor
  • Mister du dit kreative job til OpenAI, ChatGPT og andre AI-tjenester?
  • Når jeg ikke oplever mit website som langsomt – er det så et problem?
  • Vil AI overtage alt tekstskrivning og indholdsudvikling?

Blog kategorier

  • Affiliate marketing
  • Bing
  • Blogging
  • Bøger
  • eHandel
  • Facebook
  • Foredrag & Konferencer
  • Google
  • Humor
  • Ikke kategoriseret
  • Internet Jura
  • Iværksætter
  • Jobs
  • Konverteringsoptimering
  • Kunst
  • Linkbuilding
  • Markedsføring
  • Medier
  • Mobil
  • MSN
  • Musik
  • Nyhedsbrev
  • Personligt
  • Podcast
  • Politik
  • PR
  • Reputation Management
  • Scams
  • SEA
  • SEO
  • SEO 2.0
  • SEO Uddannelse
  • Siteinfo
  • Social Media Marketing
  • Social Networking
  • Teknologi
  • Tjen penge
  • Uncategorized
  • Viral markedsføring
  • Web Analytics
  • WebmasterRadio
  • Webshop
  • Yahoo

Nyeste blog kommentarer

  • Mikkel deMib Svendsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Erik Poulsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Mikkel deMib Svendsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Mikkel deMib Svendsen til Flytning (Migrering) af webshop – fra DanDomain til Shopify
  • Anders Eiler (DanDomain) til Flytning (Migrering) af webshop – fra DanDomain til Shopify
  • Tom Sommer (Simply.com) til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Tom Sommer (Simply.com) til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Tom Sommer (Simply.com) til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Mikkel deMib Svendsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!
  • Mikkel deMib Svendsen til Advarsel: Simply.com blokerer Google!

Kontaktinfo

deMib Holdings ApS

Buddingevej 89

2800 Lyngby
CVR nr. 28991630
(+45) 22 27 07 10
mikkel@demib.com

Seneste indlæg

  • Er det SEO-branchens skyld at Internettet er ødelagt?
  • Er links og linkbuilding ikke længere en vigtig SEO-faktor
  • Mister du dit kreative job til OpenAI, ChatGPT og andre AI-tjenester?
  • Når jeg ikke oplever mit website som langsomt – er det så et problem?
  • Vil AI overtage alt tekstskrivning og indholdsudvikling?

Genveje

  • Alle mine SEO Bøger
  • Keramik fra deMib
  • Handelsbetingelser
  • Cookie- og privatlivspolitik
  • Flyhjælp
  • Inkasso partner
  • Shopify XML Product Feed App
  • Joel Hyrland (partner)
  • AdArchist
  • Log ind

Følg mig her

© deMib Holdings ApS

MasterVisa
X Luk