Er reklamer altid godt?
Notabene.net er i gang med en meget tvivlsom børsnotering på det lille First North. Foreløbigt må jeg indrømme at hele arrangemantet mest af alt har været præget af “billig underholdning” – som I går, hvor deres børsmæglerselskab forbrød sig mod landets love, ved at CC-emaile 1000 potentielle investorer. Jeg har i dag snakket med en del af dem på listen og de var alle rasende over dette fatale tillids- og lovbrud. fed start på en børsintroduktion.
Senere på dagen faldt jeg så over nedenstående side på ComputerWorld og kunne ikke lade være med at stille mig selv spørgsmålet: Er reklamer altid godt? 🙂
Jeg vil i hvert fald mene, at forholdet mellem den redaktionelle omtale om de betalte reklamer ikke ligefrem harmonerer hehehe
Marcel Fuursted skriver
Uden tvivl blandt de sjoveste screen shots nogensinde 😀
Martin Ø. Jensen skriver
Haha, kæft hvor nedern. Så svaret på dit spørgsmål må være: Nej, ikke al reklame er god reklame
Bo Christensen skriver
Därlig PR er bedre end ingen PR.. eller, det troede de vist 😛
Mikkel deMib Svendsen skriver
> Därlig PR er bedre end ingen PR
Det er jeg i hvert fald helt sikker på at ham den pædofile Venstremand IKKE er enig i 🙂
Jeg tvivler også på at Notabene synes dette er specielt fedt
Kasper skriver
Sjovt nok fik Capitrader.dk 300 tilmeldinger ekstra i torsdags!
Mikkel deMib Svendsen skriver
Jeg forstår ikke helt hvad din pointe er med det? Mener du at ovenstående skærmbillede gavner Notabene i deres børsnotering? I så fald kan jeg blot konstatere at vi er uenige.