No Cure No Pay SEO tilbydes nu!
Jeg skal bruge 5-10 danske virksomheder – helst med engelsksprogede websites og en international målgruppe, som kunne være interesseret i at indgå en No Cure No Pay SEO aftale med os på deMib.com.
Der er tale om rigtig No Cure No Pay SEO – vi optimerer dit eget website, bygger links ti det osv. og der afregnes så for den forøgelse af trafikken, leads og/eller salg, som vores indsats skaber.
Jeg har tidligere arbejdet med No Cure No Pay SEO løsninger med nogle få virksomheder. Problemet har bare været, at det har været ret omstændigt at evaluere nye projekter, samt at administrere dem når først de er sat op. Det har jeg fået løst nu!
Vores nye system til håndtering af No Cure No Pay SEO gør, at vi langt hurtigere kan evaluere nye projekter. Dertil komer en standardiseret og billig måde, at måle resultaterne på og ikke mindst rapportere det til dig på en overskuelig måde.
Hvis du er interesseret i, at blive en af de første 5-10 virksomheder, der får adgang til vores nye No Cure No Pay løsning, så kan du kontakte os på: info@demib.com
Vi kan tilbyde afregning på kliks (fra søgninger og links), leads og salg – eller en kombination heraf.
I første omgang er jeg mest ude efter internationalt orienteret virksomheder med websites på engelsk. Der skal en vis volumen til – eller udsigt til at vi kan skabe det, for at vi kan tilbyde No Cure No Pay SEO.
Du bør overveje No Cure No Pay SEO, hvis du af princip helst vil have at din SEO leverandør er med til at tage ansvaret, eller hvis du tidligere har brugt penge på SEO uden helt at føle du har fået det du regnede med.
Derimod skal du ikke vælge No Cure No Pay SEO, fordi du tror det ender med at blive billigere. Det gør det nemlig normalt ikke, hvis kampagnen går godt. No Cure No Pay SEO giver dig sikkerhed for at du ikke skal af med en masse penge uden at få noget – men det sikkerhed har naturligvis en pris. Det er i princippet ikke så meget anderledes end en forsikring. Samme regnestykke og logik.
Skriv til os på info@demib.com hvis du vil vide mere eller ønsker at komme med i den første pulje på 5-10 virksomheder …
Morten skriver
Jeg tror helt sikkert, at du har fat i den lange ende her. Der er nok en del firmaer, som har brændt fingrene på såkaldte “SEO-eksperter”.
Det her er jo nærmest SEO-verdens svar på PPC.
Mikkel deMib Svendsen skriver
> Det her er jo nærmest SEO-verdens svar på PPC.
Ja, bortset fra at vi så også tilbyder CPA 🙂
Men ja – vores hensigt er at forny SEO branchen og få SEO op på linie med andre mediekøb. Det der med konsulenter, langsigtede investeringer, kommunikationsstrategier online osv passer bare ikke rigtig ind i de traditionelle mediebureaoers måde at tænke og arbejde på. Det må vi erkende. Og her tror jeg at dette produkt vil passe rigtig godt ind.
Hele vores system og prismodel er opbygget på nøjagtigt samme måde som de kender det fra andre mediekøb – bare bedre (bl.a. fordi vi tilbyder afregningen meget længere nede i værdi-fødekæden).
Jeg er overbevist om, at en stor del af markedet vil bevæge sig denne her vej.
Vi arbejder i øvrigt med denne model i både Danmark og USA. I den forbindelse kan modellen godt udvikle sig til at blive en udfordring for danske virksomheder, da volumen, alt andet lige, er så meget større på det engelsksprogede marked. Men lad os se hvordan det går … 🙂
Janno Damgaard Lassen skriver
Det lyder som et rigtigt spændende tiltag…
Jeg tror faktisk også at rigtigt mange er bange for at bestille SEO, mest fordi de ikke rigtigt ser værdien i det på forhånd.
Denne metode kan sikkert få flere ud af busken, da de jo nærmest garanteres større indtjening i den sidste ende.
Jeg skriver nærmest da du jo selv pointerer at enkelte steder opleves det at man har betalt for seo uden at få resultater…
Betyder det så også at i kombinerer det med konverteringsoptimering? Så bliver det jo rigtigt spændende for kunderne… og jeres fælles indtjeningsmuligheder.
Jeg ser dog også et muligt problem, som du sikkert allerede har forudset kan komme…
Hvad hvis kunden på et senere tidspunkt vil ud af aftalen? Du har vel indbygget en form for karenstid på den trafik du har bygget til kunden, deres serps forsvinder jo ikke fra den ene dag til den anden, og i kunne ende med et større ulønnet arbejde med at fjerne links hvis kunden skrider fra aftalen…
Ikke for at lede efter hvad der kan gå galt, eller antage den negative indgangsvinkel, men det skader ikke at have grydeklare planer for, hvad man gør i den slags situationer som vel nærmest ikke kan undgå at opstå på et tidspunkt.
Men som sagt, det lyder spændende, og jeg vil ønske dig al den succes du kan overkomme med det tiltag.
mirus seo skriver
Lækkert tiltag, bliver nød til at kigge dig lidt over skulderen til nye produkt ideer. Men er det udelukkende baseret på AdWords, eller fokuseres der også på det organiske ?
Mikkel deMib Svendsen skriver
> Jeg ser dog også et muligt problem
Jeg har som sagt tidligere kørt denne type aftaler, så selve aftaleformen har vi allerede gode erfaringer med – også de problemer du nævner.
Det der har været begrænsingen tidligere har været, at det har været alt for dyrt at starte hver kunde op, og for dyrt i løbende administration. Og vi har ike haft en løsning der passede til alle – eller i hvert fald de fleste. Det har vi nu.
> Men er det udelukkende baseret på AdWords
Nej, AdWords er en option. Det er primært en organisk aftale.
Kenneth Boysen skriver
Hej Mikkel
Satme et godt tilbud der blev smidt på bordet der!, nå jeg må se at blive færdig med min internationale webshop.
Tror man som “kunde” skal se samarbejdet eller tilbuddet som en god investorer med pumpede overarme.
Mindre som et produkt og mere som et kærlighedsforhold :=), så bliver det meget nemmere win/win for alle parter.
Tranberg skriver
Hej deMib,
Jeg tænkte på om i er interesseret i at kombinere dette tilbud med samtidig optimering af kundens adsense indtægter? – selvfølge mod en afregning som i er tilfredse med? Eller er det et område i generelt vil holde jer fra?
Der findes jo mange sites med stort potentiale, både hvad angår seo, men også på indtjeningsiden.
Mikkel deMib Svendsen skriver
> Jeg tænkte på om i er interesseret i at kombinere dette tilbud med samtidig optimering af kundens adsense indtægter?
I princippet kan vi godt, men problemet er, at med mindre der er tale om websites med ekstrem høj trafik (mange millioner sidevisninger) kan det ikke betale sig at hyre os til dette 🙂
Rosenstand skriver
Hej Mikkel
Vi har haft No Cure No Pay som en del af vores produktportefølje i nogle år efterhånden, og jeg kan kun bakke op om, at det ikke er en billigere løsning målt i kroner og øre. Men det er til gengæld en mere transparent løsning, og målt i ROI er det som oftest særdeles godt.
Som du også selv gør opmærksom på: Det er ikke for alle!