Ny SEO Bog – men hvad skal den hedde?

Jeg er ved at lægge sidste hånd på en helt ny og virkelig god SEO-bog. Men jeg kunne godt bruge din hjælp, for jeg er lidt i tvivl om hvad titlen på bogen skal være.

Jeg har overvejet “SEO for Iværksættere” fordi bogen i modsætning til min sidste, store samlede SEO-bog – SEO 2.0 er meget mere operationel, direkte og en del kortere.

Jeg ved hvor travl de fleste iværksættere er. Jeg har jo selv været det i over 30 år og SEO er blot en af de mange – omend vigtige ting der skal ordnes.

Det er ikke fordi den nye bog er kort eller overfladisk. Faktisk er der endnu flere vigtige og helt nye SEO-detaljer med end i den forrige, men der er meget mindre “udenomssnak”, færre anekdoter fra branchen og beskrivelser af strategier som næsten ingen har brug for. Skåret ind til benet. Mere lige på og hårdt.

jeg har også overvejet at kalde bogen “SEO masterclass” fordi den på samme måde som en god masterclass tager dig som læser i hånden og skridt for skridt leder dig hele vejen igennem alle de vigtige detaljer der skal optimeres, for at opnå en solid og stabil synlighed i Google.

En anden mulig titel jeg har overvejet er “SEO secrets” – ikke fordi den som sådan er fyldt med helt ukendte hemmeligheder om SEO, men fordi den indeholder vigtige detaljer om det nyeste indenfor SEO, som jeg må konstatere at de færreste desværre er opmærksomme på. Bogen gør det muligt for dig, at få det hele på plads så dit website bliver super optimeret.

Men måske er det trods alt en lidt for “arrogant” titel. Hvad synes du?

Udover at den nye bog er noget kortere – den ender nok på godt 400 sider, frem for de over 1.000 i SEO 2.0, er der et enkelt lighedspunkt …

Bogen vil udkomme både i tryk version til dem der godt kan lide en rigtig bog (hvilket mange foretrak med den gamle) – og i elektronisk version. Og som sidste gang giver jeg naturligvis en god samlet pris hvis du ønsker begge versioner.

Og mens vi er ved prisen, så er det en af de ting der bliver helt anderledes. En god nyhed – ikke mindst hvis du er iværksætter med begrænsede midler. For prisen bliver markant lavere end SEO 2.0!

Jeg har ikke fastlagt den endelige pris endnu, men jeg lover at det bliver et niveau hvor alle kan være med.

Billigere og bedre – whats not to like? 🙂

Nå, men tilbage til spørgsmålet. Hvad skal bogen hedde? kan du lide nogle af mine forslag eller har du et endnu bedre?

Hvis jeg ender med at bruge dit originale forslag får du en gratis version af bogen! Så fyr løs … Og på forhånd, mange gange tak for hjælpen 🙂

OBS: Hvis du vil holdes opdateret om hvornår bogen udkommer og få adgang til en gratis “light” version af den skal du bare tilmelde dig mit nyhedsbrev her.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Kommentarer

  1. Nu kender jeg særligt din holistiske tilgang til søgemaskineoptimering. Derved synes jeg også bogen skal navngives efter det. Her er lidt jeg kom på;
    “Bliv vinder i de organiske søgeresultater”
    “SEO bogen”
    “Kunsten i god søgemaskineoptimering”
    “Den holistiske SEO bog”
    “Den komplette SEO bog”
    “SEO for alle”

    Knus
    Dennis

  2. Hej Mikkel

    Glæder mig til at dykke ned i bogen.
    Her et par skud 🙂

    “SEO 1-2-3 Klar!”
    “SEO på den nemme måde”
    “SE(O)hh hvor det nemt )”
    “SEO – hva for en fisk?”

    Bedste Hilsner
    Peter

  3. Jeg har læst “et hav” af bøger og sites om SEO – og fortsætter med det 😉
    Og ja, din 2.0 har været den ene, af de 2 Danske jeg har læst, og den bedste på Dansk.

    Ser frem til også at læse din nye.

    Et titel forslag:

    BOGEN – om SEO
    For Danmark på Dansk

    Alternativt: (Danske søgninger på Dansk)

  4. Hands on SEO
    SEO 20/20
    SEO Anno 2019

  5. Cracka-slacka skriver

    Hvad med “vejen til toppen” eller alternativt hvad med “mindre ondt i øjnene”

  6. Jan kolbæk skriver

    Hejsa
    Jeg vil da os lige smide nogle bud på en god titel.

    Lidt forslag kommer her:

    SEO” Hva for noget
    SEO Lommebog
    2019 SEO Der virker
    Rundt om SEO 2019
    SEO Tricks 2019
    SEO Fordi det virker

    Det blev da til 6 små lodsedler til din bog.

  7. Kim Larsen skriver

    “Endnu en bog om SEO – men den her er bedre” (tøhø)
    “SEO – 2020” (vent med at udgive til næste år, for så er der merværdi i ordet 20/20)

  8. Lidt spacy

    Websnedkerens guide til SEO
    Iværksætterens guide til SEO
    Iværksætterens SEO håndbog
    SEO håndbogen

    Den sidste slår ligesom fast, at det bare er “bogen” om SEO! Evt. med ’20 eller 2020 bagefter, så er den nemmere at versionere i opdateringer.

    PS: har du brug for en korrekturlæsning 🙂

    • Mikkel Svendsen skriver

      Kreative forslag. Tak 🙂

      Og ja, jeg har i den grad – som alle der har læst mine uredigerede indlæg vil vide, brug for korrekturlæsning hehehe. Så tusind tak for tilbuddet. Men jeg har faktisk allerede 2 jeg bruger til vigtige ting som mine bøger 🙂

  9. SEO Champ – fra 0-100 på klart dansk!

  10. Seo – kort & præcis gennemgang af fakta

  11. Rasmusson skriver

    “SEO-kogebogen – nemme opskrifter til topplaceringer”

    “SEO-teknikker – lige på og hårdt”

  12. Jonas Vest skriver

    “Algoritme Alkymistens Store gokkebog”

    “Se En Ost 3.0”

  13. Jakob Just skriver

    Her kommer helt nogle helt ufiltrerede forslag 🙂

    SEOriøst – Søgemaskineoptimering

    Sussie & SEO – what the f*ck is søgemaskineoptimering ? 

    Søgemaskinenørdens bedste tricks

    SEOtonin – søgemaskineoptimeringens svar på en lykkepille

    NEO SEO – sidste nyt fra the Matrix

    S.E.O. – Svendsens Endegyldige Optimeringstricks

  14. Hvis den ikke allerede er nævnt:
    “SEO – Sæt i gang!”

  15. Torben Jensen skriver

    SEO – en guide
    SEO – en komplet guide

  16. Hej Mikkel.

    “Bestig det mægtige Mount Google”
    “SEO step-by-step”
    “Den overskuelige SEO guide”
    “SEO for startups”

    Hilsen Michael

  17. Seo – Demib style.
    Søgemaskineoptimering – Sådan gør du det selv.
    SEO – Alt det de andre ikke fortæller dig.

    Bare et par hurtige skud fra hoften.

    Mange hilsner
    Janno

  18. Forslag:
    SEO 3.0
    SEO in short 3.0
    SEO 3.0 for iværksættere
    SEO 3.0 Quick and dirty
    SEO 3.0 Masterguide

  19. SEO Hands-on taktikker der virker
    SEO Checklisten – Det skal du HUSKE i 2020

    /Sofus

  20. Jeg syntes du skal fortsætte med din nuværende ide: “no titel”.
    Alle andre bøger om SEO hedder SEOxxx eller noget om SEO.
    – så allerede der gør du det anderledes.

  21. Jakob Kvorning skriver

    SEO – Fordi det virker!
    SEO – Den øde ø
    SEO – Why SEO ?

  22. Straight up:

    Iværksætterens SEO bog

  23. Brainstorm:

    SEO el. Google by Svendsen
    SEO el. Google by demid.dk
    “Min Kamp” SEO paa den lette maade
    Google el. SEO’s “ABC”
    The Master of Google el. SEO
    The Secretes of Google el. SEO
    How to beat Google, SEO made easy (eller den danske udgave “Vind over Google, SEO paa den lette maade)
    SEO der giver resultat!
    SEO by Mr Google
    SEO der ses paa bundlinien

  24. Hej!
    Din bog skal være meget mere operationel, derfor:

    {SEO}
    {{SEO}}

  25. Martin Knudsen skriver

    Glæder mig! 🙂
    Super SEO – Håndbog til Toppen
    Seriøs SEO – Vind med Google
    Klar, Parat, SEO! – Fart på Firmaet
    SEO som smurt! – Det rette værktøj
    SEO Skrædderens Hemmeligheder

  26. Lige et par forslag:
    – Direkte SEO
    – SEO i praksis
    – No Bullshit SEO

  27. Marianne Møller With skriver

    Hej Mikkel

    Du kunne overveje en titel med undertitel ;

    For travl til SEO?
    – Din konkrete, komplette og nemme guide til
    få de rigtige kunder ind på din webside

  28. Kenneth Schmidt skriver

    SEO-biblen – en no bullshit guide til toppen (eller side 1) i Google.

  29. Ulrich Rasmussen skriver

    Hvad med
    “SEO²” ,
    “SEO² – no bullshit” ,
    “SEO² – no fake news”

    /Ulrich

  30. Er man ny iværksætter, er der mange ting man ikke aner hvad er – deriblandt SEO, GDPR, HTML, meta-tags, CSS, Javascript, UTF etc.

    Kald det derfor det sagen drejer sig om: “Bliv fundet på nettet”

  31. Morten hansen skriver

    Den skal hedde

    “Søg og du skal finde – Guiden til SEO”

  32. SEO – Svarene du leder efter

    Enkelt og “to the point!”

  33. Rolf Even Pedersen skriver

    SEO by Demib

  34. Mogens Christensen skriver

    et par forslag

    Det ultimative SEO – leksikon
    Stop med at lede – SEO bogen er her

  35. Jack Gellert skriver

    Den skal da hedde SE Ordentlige metatags.

  36. Ivan Markvardt skriver

    FINDES DU?
    – en SEO-håndbog

    SEO-HÅNDBOG FOR USYNLIGE
    – bliv set på Google

    BLIV SIDE 1-VIRKSOMHED
    – få succes med SEO

  37. Karin Engel skriver

    SEO håndbogen

  38. Til Tops!
    Bliv venner med google og få de clicks din forretning fortjener

    okay, taglinen er måske lidt for lang, det kunne også bare være: Sådan kommer du til tops på google, eller: “En praktisk bog om SEO”, eller måske: “Den eneste bog om SEO du behøver”.

  39. Elund Christensen skriver

    Et par enkle forslag på engelsk. Forslagene er brugt før inden for IT-branchen, men det bliver de nødvendigvis ikke ringere af 😉

    SEO In Action
    SEO Explained
    SEO Step-by-step

  40. Klaus Jakobsen skriver

    Øverst på søgesiden

    Øverst på søgesiden med SEO fra Demib

    Toppen af søgesiden

    Toppen af søgesiden med SEO fra Demib

    SEO fra Demib – der kan kun være 1 nr, 1

Speak Your Mind

*